follow my story, or leave it all behind.

---

Kategori: Allmänt

Har faktiskt ingen riktig anledning till varför jag inte har uppdaterat här, utom att jag har kommit ut från lås och bom på behandlingshemmet, gjort slut, blivit återförenad och gjort slut med min pojkvän, ridit, tränat, fastnat i dåliga mönster, försökt dra upp mig sig ur skiten. Med andra ord: jag har inte haft det så bra på sista tiden. Är idag 11 dagar självskadefri. Jag är livsfarlig att ha ensam hemma numer, efter ett misslyckat självmordsförsök för en månad sedan och jag har bara gått rakt in i väggen. Finns det en bättre förklaring, anledning, till varför jag inte pallat med att servera er glada, positiva inlägg än att det faktiskt inte har funnits en glad och positiv bakom skärmen? Hmm, kanske inte. Nu är det helg. Studerar online då jag anses för farlig för mig själv att gå till skolan. Får inte ha skärp, får inte ha skosnören eller tröjor som man enkelt kan göra till en knut. Så vad jag gör om dagarna är att vara övervakad från det att jag vaknar på morgonen till jag somnar på kvällen. Är i stallet 3 dagar i veckan och försöker återhämta mig och ska komma tillbaka till Macbeth och ridningen om ett tag. Tack Isabelle för att du var en ängel och tog hand om min bebbe under tiden jag inte var kapabel till det. Och tack för alla stöttande mejl. Gråter stora glädjetårar när jag ser era söta ord. Ni har verkligen hjälpt mig igenom det mesta, förstår ni det? Ni är älskvärda. Just nu ligger musiken på is och gitarren ligger och dammar i fodralet. Inte kul, men så är livet ... Depression tar ifrån dig allt; dina hobbys, din livslust, din familj och dina vänner. Sååå .. det var nog allt. Återkommer (förhoppningsvis!) imorgon med lite inlägg. Kanske inte så positiva, men jag behöver verkligen skriva av mig för att klara dagen. Har ni saknat mig? ;) puss på er, mina små älsklingar, jag har iallafall saknat ER. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: