follow my story, or leave it all behind.

"Just friends, right?"

Kategori: Allmänt

Ni vet min vän som kysste mig för att ''stoppa mig'' från att spy upp lunchen? Ja, tidigare ikväll skrev han en hel roman där han bad om ursäkt, att han aldrig skulle ha gjort så då han antog att jag inte kände samma sak som honom och han basically sa att han var förälskad i mig, vilket gjorde mig chockad. Vi har varit vänner sedan vi var 8 och jag visste inte att han kände så mot mig. Jag älskar honom, som en vän, men det är klart att jag har tänkt på honom som mer än en vän några gånger ... är så vilsen, vet inte vad jag ska göra längre? Är så förvirrad, herregud. Tårarna kryper fram nu på kvällskvisten. Jag ska nog (eller snarare MÅSTE...) ringa honom och berätta hur jag känner för honom. Jag gillar honom ena dagen. Ser honom bara som en vän den andra dagen. Hatar honom den ena dagen. Älskar honom mer än en vän den andra. *förvirrad* Ska bara ringa honom nu, sen ska jag sova. Tidig morgon imorgon... godnatt älsklingar, jag älskar er. Ni är UNDERBARA, okej?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: