follow my story, or leave it all behind.

Trött som en … ko?

Kategori: Allmänt

Har precis ställt in min babe Macken i boxen igen. Slutade skolan strax efter 11 så jag tog 11.10-bussen från skolan till stallet. Tack & lov att det bara tar 5 minuter! Fixade snabbt honom & tog en härlig tur ute i paddocken innan jag gjorde basic övningar i dressyr tsm med en annan, grym ryttare :) vi kom riktigt bra överens, så tack för idag Elena!! Sedan byggde jag upp en 80cm bana & han seglade i princip över dom hindrena som om det var ingenting. Känner mig lagom taggad inför nästa veckas tävling :) 2 tävlingar på 2 veckor, inte illa! Imorgon ska jag dra till studion efter skolan. Macken går lektion imorgon, så torsdagar blir typ min “ stallfria ” dag. Ska iallafall spela lite & spela in sound osv. mest för att checka allt & sen ringa viktiga samtal. Till vem och vad får ni klura på! Ska dra hem, spela lite gitarr och vara med en av mina närmaste vänner o bara hänga.. Och såklart råplugga. Men nu ska jag, först, hjälpa till och ta in några hästar & mocka lite :) Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: