follow my story, or leave it all behind.

Måndagar suger getballe

Kategori: Allmänt

Vilken fin rubrik jag skaffade mig! ;) Haha, nej men allvarligt. Slutade 15.30 idag, tidigt, och drog hem, gjorde mellanmål och sen drog jag på mig ridkläder och lagade snabbt middag som jag hade med mig till stallet och tog 16.00-bussen till stallet. Var där en halvtimme senare & mötte tjejerna där. Vi fixade hästarna, red ut på volten och jobbade mycket balans och teknik innan vi tog ett par skutt på ridbanan. Macken gick väldigt bra för att vara veckans första ridpass :) han jobbade fint på hindret och fick massa beröm. Så nu ligger jag, med världens träningsvärk, i sängen.. Helt utslagen. Kom hem 19.30, drog ut & jogga i en timma, duschade och nu ska jag läsa ett kapitel i kemi-boken. Godnatt mina små turtles, jag älskar er alla! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: