follow my story, or leave it all behind.

Livet leker :)

Kategori: Allmänt

Har fått professionell hjälp av min psykolog, polisanmält och brytit kontakten med Theo, startat min älskling Macken i Lätt C & haft fantastiska dagar med vänner och familjen. Nu kan man äntligen plocka upp gitarren igen, fira att det är flera dagar sen jag ens tänkte tanken på att skära mig och skriva låtar om LYCKA. Nu är jag överlycklig :) kom precis inom placering på hopptävlingen men so what? Ska starta i en klubbtävling på ridskolan jag gick på när jag var yngre, om 3 veckor, så nu räknar jag ner! Den 29 mars smäller de! :) Har låtit Macken stå i helgen. Tävlade honom i onsdags. Har ett schema nu över ridningen, och ska leta efter en lämplig tränare som vill lära oss mer i hoppning så vi kan leverera. Ska rida ut efter skolan imorgon med bästa väninnan Charisma & hennes kusin och deras storhästar. Macken kommer vara en plutt jämfört med dom ;) Nu känns de som om jag bara vill ta bussen till stallet & sjunga ut min glädje på hästryggen. Får dock vänta tills morgondagen. *iiiih :D*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: