follow my story, or leave it all behind.

Hej mina babys

Kategori: Allmänt

Hey baby!! Hola amigo ;) eller nått, haha. Sitter just nu i bilen på väg hem från stallet med familjen. Vi syskon red ut & jag red 90 cm bana inför “ publik ”, alltså min familj för att vänja Macken lite mer vid ett riktigt tävlingsområde. Igår körde vi en massa markarbeten, uteritt & även där med övningar. Han känns grymt taggad, jag vill bara kasta mig ut i nästa års tävlingssäsong!! :D Men nu måste vi först köra detta år. This is going to be awesome! Btw så älskade jag studio-tiden i torsdag. Mycket hände där. Kan tyvärr inte säga mer än att jag har ett STORT uppdrag på G. I maj sker det, förhoppningsvis, något som gör att jag kan berätta om de. Ni kanske fått hintar. ;) vem vet? Kommer anyway jobba med en mycket nära vän till mig & min familj och de kommer bli grymt skönt att bara få vara sig själv, vi känner varandra riktigt riktigt bra så de inte blir så stelt. Hon, eller han, är en riktigt bra inspirationskälla! Kram på er, amigos & amigas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: