follow my story, or leave it all behind.

Gårdagens tur

Kategori: Allmänt

Red ut med mina folks igår. ^^ Då deras hästar fick stå i boxen igår, så fick de låna två connermara ponnys från ridskolan. Gissa om man kände sig stor, haha. Prism är en ung pigg valack som föddes på ridskolan & han fick Josse ta. Han var nästan för liten för henne så hon hände nästan inte med i hans slängiga trav. Och Marie fick rida på Gizmo, en svart söt liten sak, haha. Påminner mycket om Macken, fast i miniformat. Vi red inte så himla långt då gizmo och prism skulle gå lektion senare. Alla 3 hästarna njöt & de gjorde vi oxå. Jag drog ut och jogga när jag kom hem och ska råplugga imorgon kväll inför kemiprovet...shiiiit. Kommer absolut få F, de känner jag på mig i fingertopparna (ha ha). Är just nu lycklig, bara lycklig. Fastän jag har mina deprimerade stunder så vinner lyckan över allt. Det gör den alltid. Macken bidrar STORT till det, min familj, mina vänner o en grym psykolog. Hjärtat ut till er! Men i vilket fall som helst så var de bara fun fun fun att lånka runt lugnt på hästryggen i nästan 2 timmar. Idag jobbade jag mycket med macken. Hej träningsvärken :) Men imorgon ska jag råplugga, sen annonsera efter villig skötare (här på bloggen & på häst hemsida) till Macken. Kommer hoppa 70cm & 90cm imorgon på macken. Taggar upp honom inför tävlingen som går av stapeln den 28:nde.... Yey!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: