follow my story, or leave it all behind.

You cut me wide open like a landscape

Kategori: Allmänt

Nu, såhär en månad efter allt piss, kommer saknaden av att krama av någon.. Är så arg på mig själv för att jag gjorde så det tog slut mellan mig och x. För visst var de mitt fel? Kan posta storyn sen .... Imorgon... :/ Är helt, ("really?" "Yeah, really..."), wow... cut open liksom.. Saknar HONOM med stort H. Menar det. Glad över att jag inte är vän med tjejen som stod emellan oss; mitt inre jag. (ne, skoja bara... en gammal vän till mig gjorde så de tog slut.. :/) Har varit clean sen ... ja, några dagar nu iaf. Ska hålla inne allt & bara dö lite mer inombords.. Önskar att jag hade sprit eller nåt här, så kunde jag glömma allt för ett tag, men nehepp...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: