follow my story, or leave it all behind.

We'll play hide and seek to turn this around

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Vaknade nyss & är inte alls pigg... men ska ta tag i dagen och LEVA. Och arbeta, vilket är rena rama fritiden jämfört med skolans hårda arbete som ligger och nafsar i hälsenorna 24/7..
 
Fyller ju "snart" år, så ... Önskar mig en ny gitarr då och ett notställ. I need these things, I really do xD
 
Nee, nu ska jag fånga dagen, sminka mig och skypa fort med en av världens bästa personer och sen ska jag nog rusa till bussen. Idag börjar jag 9 men ska iväg på Espresso house och käka vid 8, så tar 7.45-bussen in till da cityyyy.
Ska skypa vidare på 8.30-bussen till skolan. Får i princp rusa in på espresso house, sen ut och käka, sen in på bussen och skynda mig, så kanske jag är vid skolan runt 8.50... :c
ska skypa på bussen, yeees, är man awesome elleh? xD
 
Hoppas vi hörs senare under dagen...Kanske skypar just du och jag? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: