follow my story, or leave it all behind.

Sugna på en cover?

Kategori: Allmänt

Är ni? :) Kan posta en här. Ingen cover där jag sjunger, utan där jag spelar lite på "Furry" (min gitarr xD), men måste slipa lite på spelandet och så självklart rösten. ^^ Nån dag måste man ju sjunga, right? Funderar på att posta Sleeping with Siren's "Stomach tied in knots" då den är grymt enkel att spela på gitarr. Man hör tydligt på låten (även med sång) hur de spelar & it's so easy att härma :) men ska göra min lilla egna verision. ^_^ Sååå.. är ni sugna på en cover? btw, ska införskaffa plektrum och bas till min bror, så jag kan spela rocklåtar hos honom xD Älskar rock, & lyssnar på det i princip dagligen, men spelar hellre akustisk gitarr och skapar egna små låtar. Tar inspiration från typ alla. Älskar att spela typ Guns n Roses rocklåtar, med akustisk gitarr och se hur de blir när man sätter ihop video och sång. ^^ (ja, jag suger på att sätta ihop musikvideor och regissera dom. ._. hahah)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: