follow my story, or leave it all behind.

Sitter & lyssnar på Eminem

Kategori: Allmänt

Maten fixas i köket, 68 olästa kik-meddelanden, 17 notiser på Facebook, 38 notiser från Twitter och makabra 91 notiser från Instagram. Skapade en privat Instagram, och är chockad över hur folk hittade mig så fort. HUR gör ni?! Sitter ju nästan & småskrattar lite. HUR? Liksom, woow, jag har lagt upp 3 bilder. En är med mina vänner & den andra är det fantastiska teamet som jag träffade förra onsdagen, och den tredje är när jag sitter och spelar gitarr. På den med mina vänner & mig med, så är det bara klasskompisar som gratulerar mig för insta. Är ju liksom ... inte ''populär'' i skolan, har bara 1 riktig vän och resten är väl ... ja, de är väl som de är. Snackar inte, räcker aldrig upp handen, men åsikter har jag minsann. Därför skaffade jag min blogg. Nu är det ju såklart se hur den växer med mig, speciellt nu när så mycket sker i mitt liv. Dock så är jag lack på Twitter då det har fckat upp totalt. Men de löser sig väl. Ska in på en studio imorrn, ska upp 8 och åka vid 10 imorgon & det är vid Södermalm I guess. Ska träffa mitt svenska team, som jag kallar det, då de andra är i England & är helt upptagna med arbetet där. Ska spela in när jag spelar gitarr akustiskt och sedan ska jag lägga till sång, sedan sjunga och spela gitarr samtidigt och köra elgitarr bara för skojs skull. Tror de blir ett par covers också. Har ett par låtar jag tänker köra covers på. :) Postar även mitt gig-schema imorgon. Skulle bli skoj om åtminstone någon kom. De ''riktiga'' gigen kommer NÄSTA ÅR, så ja ... då blir det jag arbetar med lite mer uppenbart. I februari är det väl ... njaaa, inte så stort. Mitt namn kanske växer, men jag ... ja, jag kommer inte bli igenkänd på stan. "Åh är det hon?" "Wooow" Jag söker inte ens efter det där. Okej sure, kul, kom & ta foto med mig, skoj, men jag söker inte det där. Jag söker efter mitt liv, nått jag kan göra här och uträtta innan jag dör. Och bara för att jag nämnde Eminem i rubriken nu då, så behöver det inte bli världens krig på Twitter eller nått & snälla, snälla, inga fler rykten. Jag ska absolut inte arbeta med Eminem, han är bah grymt cool. Alla har sina idoler, eller hur? Dock så kan jag inte rappa ... wä. :c Jaja, anyway ... Gig-schemat kommer imorrn! :) Hoppas någon kommer i sommar när jag kommer till Göteborg. ^^ This is survival loveeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: