follow my story, or leave it all behind.

Jag tänker inte bara vara någons fru, mamma eller flickvän

Kategori: Allmänt

Jag tänker vara en KVINNA, en självständig sådan också. Nu jävlar ska kvinnohatarna backa! Jag kommer att dra banan med era benrangel, jag svär på allt jag tror på. Herregud, om 20 år... Jag tänker fasen jobba allt jag kan & vara helt ur varv. " aa men ellerhur ". Men jag tänker inte bara vara ''frugan svensson'' som jobbar 9-5 jobb på Ica & skära tomater till tacosen på lördagskvällen, jag tänker inte heller bara vara ''mamma'' som går upp 6.30 varendaste morgon, väcker barnen, gör iordning frukost, skickar iväg dom med fina kläder på kroppen till skolan & åker till jobbet och inte heller vara nåns '' status '' eller staty som man visar upp såfort man é på stan. Jag har råkat ut för sådana killar, trust me, dom är INTE bra för dig. Bara kontrollfreaks, som lurar & manipulerar dig för att du ska s.k ''älska'' dom. Men bakom deras pannben finns inget mer än kontroll, sex & hat; INGEN kärlek där alltså. Jag tänker inte "bara" vara någon, oavsett vem jag är för någon jag känner (kompis, dotter, syster, flickvän, mamma, barnbarn, kusin), utan jag kommer vara en KVINNA, jag kommer att vara MÄNSKLIG. Punkt slut. Godnatt raringar. Puss puss & återigen förlåt för alla dödstråkiga, men VIKTIGA, åsiktsinlägg idag, höhöhö. Bättring imorrn -- det kan ni räkna med! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: