follow my story, or leave it all behind.

Ja, ni...

Kategori: Allmänt

Skolan gick bra idag... för första gången på .... 2 månader? Vågade faktiskt ta mig ut :D Tänkte stanna kvar hemma pga dödshoten, men... ja. Överlever man ska man fan le.
Skärde mig dock idag. pillade ut ett blad från skolans pennvässare..
 
"Everybody wants to go to heaven but nobody wants to die".. lyssnar på älskade bmth. <3
så jävla gött efter en hård dag. Imorgon kör vi skola ... Normalt för mig att sluta 16.00 & det är ''sent'' i andras ögon. Va vadå? tänker jag. Helt normalt jue, haha, men så är de på högstadiet, småbarn ;) Men imorrn blir de ''tidig'' dag. 14.50 slutar jag då. Jaaa :D Hem & mysa i onepiecen, deppa lite..., lyssna på bmth (de är mina lifesavers <3 de stoppade mig att kliva framför tåget för 3 år sen.....) & försöka äta lite. Har inte ätit på 2 dagar... :/ Gått ner 5 kg på 2 veckor. RASAR i vikt. Det e min dröm, men nu får den fan räcka. Väger snart 48kg... ser ut som ett jvla skelett ju? Kan inte hjälpa det.
 
 
Ne, godnatt bebisar. <3 LOVAR, för er skull så ska jag överleva imorrn & FÖRSÖKA äta. Men min kropp stöter bort det...aja. :/ Vi hörs..<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: