follow my story, or leave it all behind.

"I see fire"

Kategori: Allmänt

Av Ed Sheeran är HELT JÄVLA UNDERBAR. Den har gått på repeat DAGEN LÅNG. SERIÖST. Sitter & gråter. Jag VET att den är till "lord of the ring"-filmerna / "The hobbit" (ÄLSKAR filmerna, om ni undrar...) MEN, bara MEN, jag känner igen mig i den för den är så fantastisk. Precis som Ed's andra låtar så har den dubbelmening. Är det bara jag som märker det? ....I do not hope so...
Om den bara inte skulle handla om the hobbit, så skulle jag kunnat fan placera mig i facket "fangirl"....
Vissa song lines är bara typ för mke. "Hear my people screaming out, I see fire, inside the mountains, and I see fire, burning in the trees, I see fireeee, hollowing souls, I see fires burning in the trees, (I see fire), I know you see the city burning, (I see fire), feel the heat upon my skin, I see fire (I see fire), I see fire" LIKSOM, HUR KAN MAN INTE GILLA DE DÄR?!!! Omfg. *eargasm gånger 100000000*
 
Juste... kom nyss hem från skolan oxå. ;)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åhååå, nu förstår jag vad du arbetar med och varför du ska till england :D
    KOLLA MITT SMS. gooosh, jag kan inte fatta de!!!! :D åh gu jag grååååteeeer

    2014-01-12 | 16:34:26

Kommentera inlägget här: