follow my story, or leave it all behind.

Hur kommer jag hinna?

Kategori: Allmänt

Januari; ska fokusera på skolan och bli klar med arbetet innan den 18/2 i år då allting avslöjas, om allting går vägen.
Februari; ska praoa och arbeta mer.
Mars - juni; ARBETA, vara i skolan, ta sommarjobb, ha sommarlov och leva livet som en vanlig tonåring, arbeta mer och mer på ett nytt projekt som ska vara klart i augusti 2015, vara på läger, gå på festivaler, hjälpa till under föreläsningar och annat, träffa en brevvän, arbeta mer & avslöjar eventuellt VEM det är jag arbetar för. ;D Längtar ni, elr? ;)
Juli - augusti; har ledigt. :D <3
September: skolan börjar den 1 september, en måndag, och drar fort igång med projektet då det är 11 månader innan det ''releasas'' eller vad man ska säga.
Oktober: ledigt från jobbet/projektet, ta ett jobb vid sidan om skolan, fokuserar på skolan och söker till olika gymnasium, påbörja ett nytt projekt
November - december: JOBBA JOBBA JOBBA JOBBA JOBBA, fokusera på skolan, ha jullov & LEVA.
2-15 december: ENGLAND och snacka med h*n jag arbetar för. :)
 
Allt kommer vara grymt skojj... GRYMT skojj. MEN, men sa jag, HUR kommer jag hinna med allt?
Jag har valet att sluta arbeta för h*n, men jag väljer att keep going. Det här är vad jag vill leva för & göra, vad det än tar. En flytt till USA? Sure, men inte permanent. Hjälpa ****** och **? GÄRNA.
 
Liksom... JA, jag tar de här som en lek. NU kickar vi igång 2014 ;) Det tog bara 12 dagar, hahah ;)
 
*ska jobba nu, byeee!*
 
Älskar er, mina pandas. Bye bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: