follow my story, or leave it all behind.

Helt död

Kategori: Allmänt

Haha, rubriken säger väl de mesta. Kom nyss hem efter skolan, ska fort duscha och byta om och sedan rusa till kyrkan. (Mina föräldrar anordnade ju ungdomsgrupp för mig... :c måste dit varje tisdag och fredag.) Kommer hem runt 20.30... Ska träffa alla från gruppen (många kommer från skolan) och diskutera konfirmationen i juli.. Nästa fredag har jag ett litet ''gig'' i kyrkan med min gitarr, mhöhöhö. Ska sjunga typ psalmer och spela samtidigt... kill me now, please.. Ska även uppträda i juli nästa år på ett ganska stort.. ja.. ''event'' ;) Ska även "stänga skolan innan vintern", d.v.s innan vi går på jullov, genom att uppträda INFÖR skolan.. Oh gud, kill me. Men är tvungen att x antal gig som '' erfarenhet '', annars så kan jag inte uppträda i juli. Kan säga en sak: Ska öppna för en ganska stor artist... I England. Kan inte avslöja mer än så (hahaha, har inte ens fått mer information än så). Men annars... STAY STRONG BABES. Ja... ska hoppa in i duschen nu. Mötet börjar 18.30 .... SHIIIT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: