follow my story, or leave it all behind.

Hehe

Kategori: Allmänt

Känner mig såhär lagom hemlighetsfull idag. Har ett STORT "arbete" (får man kalla det så?) på gång. Får dock inte säga något. Det här kanske inte ens går igenom, så de blir ändå sjukt jobbigt att skriva ut de här på bloggen. Blir det fel och alla fattar "Ja men det är ju hon!!"  så blir de jobbigt... men i vilket fall som helst så ska det SKE saker. Mindre snack, mer JOBB.
Har ju skolan att sköta, är på bättringsvägen trots all helveteskit, och nu kommer det här. Men jajajaja, jag klarar mig finfint! H*n som har gett mig jobbet sa att det va frivilligt, så om det blir för mycket press med tanke på skolan och allt, så avblåser vi projektet. INGEN vet om detta, förutom min bror, mamma och brorsans kille som är helt tokiga av glädje. So am I liksom! :D
Drar till england i december (ja, det har med projektet att göra) och stannar där fram till den 15 december. Ska hälsa på h*n jag jobbar för, och vi ska lära känna varandra mer än bara genom sms och mejl. :)
Jag är helt ÖVERLYCKLIG. Livet går upp, jadå!!
 
Och nej, jag gör inte det här för att på något vis bli kallad ''kändis'', jag gör det här för att det här är min passion och det jag vill arbeta med i framtiden. Att ha h*n som "starting point" är en grym skjuts i rätt riktning och jag uttnyttjar absolut inte h*ns kändis-skap för att få uppmärksamhet. Vi "know each other briefly", helt enkelt, så ska det förbli.
MEN, det här inlägget skulle ju bli till för ... att ja... bara säga att jag är jävligt lycklig just nu :D
 
 
VI HÖÖÖRS SENARE!!!
 
 
update: NEJ, jag får inte säga ett endaste knyst om det här. Gör jag det, så skiter sig allt. Jag måste först snacka med några ifall det är fine att jag gör det, men detta är just nu min hemlighet. ;)
 
Puss och kram, vi hörs sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: