follow my story, or leave it all behind.

Gig-schema

Kategori: Allmänt

Hejhej! ^^ Har fått förfrågningar om att lägga upp mitt gig-schema, så nu har jag tänkt att göra det nu när jag har tid. Vill först påpeka att jag inte alls är känd eller nåt. -.- många verkar tro det & kräva svar. Men SNÄLLA, det är därför jag gör gig. Vill visa att JAG KAN inför personer. Dock så .. ja, känner inte som om nån bryr sig actually, hahah xD 17 Februari 2014: (Inget gig) Men dock så släpps nåt stort. Saft & tårta firas det med, heh ;) 18 Juni 2014: Drar till Göteborg, spelar dagen efter. Juli-Augusti 2014: Drar till Gotland, spelar 5 dagar på olika ställen. 27 / 8 - 2014: Drar (kanske) till Liseberg och spelar lite. ^^ ni märker nog vem jag är, heh. 29/8-14: Åker hem till Stockholm med hela familjen, spelar in lite fram till 2/9 och drar ut den 3/9 på en resturang där jag har ett inplanerat gig. 3/9-27/10 2014: Skolan börjar, Jobbar som fasen, gigar runt lite & gör mer låtar 27/10 - 9/11 2014: "Ledig från musiken" och planerar resan till England tillsammans med teamet och ringer runt till pubar och inneställen för att få till gig. 2/12 2014: Lyfter från Sverige med hela familjen till den 15-16 december & gigar runt i England + tar såklart semester från Sverige. Januari 2015: Har kontakter, ska skaffa fler gig inför det kommande året, samla ihop mina låtar och covers och så får ni själva se ;) Just DE HÄR gigen har jag fått på pränt, de här är de jag har fått bestämt. :) De övriga jag har sagt, är liksom '' naaah, let's see ''. ^^ MEN, för fan, jag är inte känd, jag strävar inte efter kändisskapet. Vad fan tror ni? Jag gör det här därför att jag älskar det här. Jag lever för det här. Har dock ingens stöd. Kan inte spela gitarr eller sjunga enligt vänner & familj, så de kommer ju knappast finnas vid spelningarna.. :/ Vilket stöd, huh? Därför får jag ta tag i allt skit själv, kavla upp ärmarna & ... göra de bästa av det. Känns dock jättejobbigt när man får hat & inte har nån att luta sig mot & gråta ut... men man måste vara stark, så därför torkar jag tårarna & plockar undan rakbladet. Nu kör vi studio hela dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: