follow my story, or leave it all behind.

Funderingar

Kategori: Allmänt

Sitter & tänker, knäpper p Ilangetbordet som aldrig förr. TÄNKER faktiskt. Riktigt djupt.
Imorgon, när man är såhär seeeg efter lovet & skolan börjar på torsdag, så kommer det nog ett spontant postat inlägg här som jag tror kommer röra om mångas känslor i soppan. Mer om det imorgon, dock.
Vid sidan av mig har jag mina mediciner, på datorn har jag blogg.se uppe, några bloggar, gymnasie-ansökningen inskickad & kollar efter sommarjobb till sommar + kollat sönder HELA Grey's anatomy-serien. Beroende? Ohja.
Jag har varit "clean" sen den 13 december, bestämt mig för att SLUTA med rakbladen. Eller, ja, det har jag i princip försökt med all the time. Men det ska vara ändring på det nu. Om det nu blir så att jag bryter ihop och finner mig själv, ihopsjunken på badrumsgolvet med ett blodigt rakblad i handen, så postar jag ett inlägg med mina tankar. Jag vet att NI som läser denna blogg, VET när jag mår dåligt. Och jag är tacksam över, att folk fortfarande klickar in sig här, trots hur jäkla stupid jag må låta. I love you, guys. <3
 
Om detta inlägg var rörigt, då ska ni bara se vad som är i mitt huvud..
Nej, nu ska jag SOVA (ja, sova...), så jag kommer upp runt 5.30 imorgon. Måste ju vara föreberedd inför skolstarten, ni vet ;)
 
Byeeeee. vi hörs imorgon.
 
"Stay strong today,don't touch the razor blades nor put your fingers into your throat, no matter how tempting it may be. (read this every day)" Fick världens gulligaste sms av världens finaste vän. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: