follow my story, or leave it all behind.

Fett med chill(i)

Kategori: Allmänt

Tradition i vår familj är tacos tre fredagar per månad. Har fått ett par vänner att få detsamma hemma hos dom, chain reaction, hahah. Nej, nu skall detta inlägg bli jädrans allvarligt... hur då? tänker jag väl. Nej men, svårt kan det väl inte va. Förlåt för världens urusla update under denna vecka, men vet ni vad? Jag har haft händerna fulla, ända ut i fingertopparna, så inte ens fingertopparna snuddade tangetbordet. Dock så är jag inte sååå dålig på att uppdatera. Dock så blir jag extremt tvär när jag ser alla "tjatiga" mejl. Visst wow, glömde att svara eller läsa just ditt mejl. Ger det dig automatiskt rätten att totalt dampa loss & seriously, KRÄVA ett svar av mig. Vissa har t.o.m hittat mig på kik, instagram, facebook och mobil-mejlen (som är en av mina 3 privata). HELT JÄVLA SJUKT. Vad är det ni vill av mig? Är lite nervis efter attacken och allt näthat, så har inte vågat öppna upp hälften av mejlen på min privata... helt jädra sjukt. Jag SKA publicera en story om hur wicked allt egentligen är. Kan för fan publicera hela mitt liv om det gör er nöjda. Men.. vill inte tråka ut någon , men jag svär på gud att jag kommer publicera min lilla story. Liksom, ni tigger om det -- ni ska få det. Är alldeles för snäll ibland ;) Nej, skojade bah, men vill bara säga: ANDAS, människor, ANDAS. Ni SKAAAA få storyn. Men fan heller att ni ska få veta vilka jag jobbar med, never ever förrän allt är grönt. Woah... kollade precis ner på datumet i datorns "hörn". EN månad kvar förrän det ska firas. Med tårta & saft ;) WOHOOO. *önskar att jag var i England nu* Hejdå älsklingar. <3 - make me fall in love, even if it hurts -

Kommentarer


Kommentera inlägget här: