follow my story, or leave it all behind.

ett par saker om mig som ni säkert inte visste

Kategori: Allmänt

Nu ringer min väckarklocka, och jag vaknar väl ... nu. Då jag inte kan blogga i sömnen, så blir detta tidsinställt ;) 1. Jag red åren 2007-2011. La dock av pga personliga problem men har alltid varit en liten hästtjej. 2. Jag har min egen stil. Ofta håret uppsatt på alla möjliga konstiga vis, typ armarna fulla med armband (måste dölja ärren nu när jag inte använder långärmat längre..), älskar oversized jeans och mjukiströjor. 3. Jag sjunger så högt så att väggarna dallrar när jag är ensam hemma... Det är dock pinsamt när grannarna kommenterar något morgonen efter, höhöhö. 4. Älskar min gitarr, klarar mig inte utan den och har snart spelat gitarr i 3 år. 5. Älskar alla djur men har en svag punkt för just ormar och ''äckliga'' djur. 6. Är mer kille än tjej, ohja. dock så har jag mina tjejiga moments där jag kan sitta och sträcktitta på serier på Netflix, käka 3 paket GB-glass och vara helt uppslukad av vissa #mancrushmondays. 7. Har en svag punkt för mycket... Älskar t.e.x rödhåriga, killar med bra humor, sångröst, gitarrister (såna som jag dårå, hahah, gosh), gamers, ''nördar'', söta skratt (låter som en jävla apa när jag garvar), djurälskare och ''classy'' killar. Det mesta, alltså. 8. Jag AVSKYR (notera A.V.S.K.Y.R) hiphop och rap. Okej, Macklemore och Eminem, sure fine, men INGET ANNAT. Usch fan. 9. Är allergisk mot orden One Direction, Justin Bieber, #swag & #yolo... och duckface, såklart. 10. Är en tjej utan Instagram. Chockad? I am. shiiieeet. är värsta stenåldersmänniskan ju? 11. Jag gillar barn men kommer never ever skaffa barn som vuxen, inte ens om min framtida man (om jag ens gifter mig, haha, kanske blir nunna ;)) avgudar små barn och gör allt för att få några. sorry, men ... har typ fobi för att bli gravid.. P-piller är #1. 12. Känner mig redo att kasta mig ut i arbetslivet. Dock så tror jag inte att arbetslivet är redo för lilla mig, än. 13. Jag bryter, oftast, mot allt som heter vett och etikett. Speciellt bordsskick. Slaffsa och snacka med mat i mun, yep, that's me 14. Skiter i vad folk tycker om mina matvanor. Äter jag så äter jag hur jävla svårt det är, och okey, tyck att jag är obehaglig som trycker i mig en hel jävla Hawaii-pizza, men so what? Tugga din egen mat, det är inte på din kropp fettet hamnar. ;) 15. Har lärt mig att inte vara så blyg, men tycker fortfarande att jag är motbjudande och hemsk, alltså 0,0000 självförtroende snackar vi här. 16. När jag sjunger, eller om man lyssnar på min röst efter att jag har spelat in, så kan man höra ifall jag ler.. asså, jag brukar le när jag sjunger glada låtar & man hör liksom.. åh gud, är sämst på att beskriva. 17. Kommer förmodligen sluta som ungmö, oskuld och okysst. Kommer bli en galen catlady. ;) 18. Stör mig på 12-åringar som skryter om hur de förlorade oskulden. Massa sånna finns i min skola, och jag vill bara strypa dom. Huajedamig. Barn, små barn, VÄNTA med oskulden. Den rätta tiden kommer, stressa inte. 19. Bär smink dagligen, men inte så att det syns. Eyeliner, foundation, ögonbrynspenna, concealer, hudcreme och mascara - inte mycket alls ju. 20. Äger faktiskt ingen VS... Och äger inget av Hollister eller nåt annat. Är inte för märkeskläder. Köper det jag känner mig bekväm i. 21. Jag röker, har druckit, har tagit droger och snusat. Well, spärra in mig, då. Kommer inte sluta med cigg, hur mycket ni än försöker. Dock så förstör det sångrösten, och ... well, that's not good. 22. Har fobi för det mesta, får ångest lätt. Har scenskräck... och jag som ska uppträda snart. Duuuktiiigt. ._. 23. Jag hatar, HATAR, homofober, rasister, nazis, typ ALLT som gör världen till en ond plats. Hatar krig också. 24. Ja, jag är kristen. I en oreligiös familj, woah. Ja, jag går till kyrkan de söndagar jag kan / känner för det. Ja, jag tycker att alla ska ha rätt till kärlek och älskar mina homosexuella, bisexuella, heterosexuella, assexuella och transsexuella vänner. <3 25. Har en brevvän som jag slösade 2 år på att vara kär i. Lyckat! ;_; 26. Känner igen mig SÅ mycket i Ed Sheeran's låt "Drunk". Var i en period där jag försökte glömma allt skit, hade precis blivit lämnad av mr T förra sommarn och var i princip ute och festade 5 gånger per vecka. Kom hem halv 5 på morgonen, full som en jävla gris och hög som ett hus. Skäms på mig. Ville ut, festade, drack, tog droger... glömde allt för en stund, men FAN så allt brände dagen efter... Gick ut för att ha ''lite kul'', slutade med mindre skojiga ... möten, eller ja... Fick ju kärlek i alla fall, på ett sätt som jag aldrig fått av mr T. Jaja, skitsamma.. det intresserar väl inte er. Och inte mig heller... är ganska förstörd efter det där, dock, och har inte hämtat mig efter vårat uppbrott i ... november? Ne, december kanske de va... 27. well... asså.. Är blyg, men oblyg i mitt inre sätt. Bryr mig inte så mycket om vad jag går i.. folk får väl tycka vad fan de vill. Men så kommer ångesten och knackar på. & självklart släpper man in den. 28. Idag är jag 24 dagar ren från både sprit, knark och rakblad! Wo-hoooo, applåder till mig. *ne, ingen klappar* 29. Är ett litet gamefreak. Var beroende av sims. Har alla sims spel, och spelar på helgerna när jag har en stund över, mhöhöhö. :3 30. Hm... ja, ni... lider av smått socialfobi, är helt enkelt socialt awkward. Har svårt att starta konversationer. I'm just .. there, liksom. Hoppas att ni känner mig bättre nu. Om inte, så vet ni att ni bara ska mejla. :) Puss puss på era söta små nosar, pandisar! Upp & hoppa med er, det är ju morgon nu. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: