follow my story, or leave it all behind.

Skäms på mig!

Kategori: Allmänt

Förlåt men de senaste dagarna har varit smått kaotiska. Skärde mig för djupt och "knivhögg" mig själv i armen i förrgår & åkte in på psyk, sjukhus, psyk och sjukhus. Så nu ligger jag på sjukhus... I mina papper står det självmordsförsök.. Snarare " hon hanterade sin ångest " eller nja så skulle jag att det skulle vilja stå. Har spenderat en dag på psyk, sen in på sjukhus när de upptäckte knivhuggen i båda benen & vänster överarm.. Blödde mycket & de lade om ganska hastigt, ingen gav skärsåren något mer förrän jag skickades in på psyk igen. Fick en jävla idiot människa (hoppas hon läser detta!!) som gick förbi, kikade in där jag satt & sa: "du kan omöjligt vara självmordsbenägen. Du ser inte ut som en sån." Ursäkta men VAD sa du nyss? Måste man se ut på ett visst sätt för att få folk att reagera " oh herre hon stack en kniv i sig!!!! "? Är det så vårt samhälle funkar? Ursäkta men måste jag ha vit hy, eyeliner, tio kilo svart smink & läppstift, svart hår, sönderskurna armar & positiva drogstest för att anses vara något suicidal? " av det jag har hört så måste ungdomar vara med i en "grupp" , goths ungefär , för att vara suicidbenägna " jaha, så nu spelar mitt umgänge roll oxå? Okej, vad härnäst? Måste jag leva på en sopptipp? För i helvete kvinna, ALLA kan vara självmordsbenägna, ALLA. Modellen som är perfekt på tv kan vilja hoppa framför tåget, din egen dotter som är mönsterelev & fröken perfekt gånger 100 kanske är trött på livet, din man till och med! Är trött på Sveriges sätt att handla med psykiskt ostabila ungdomar.. Sätter punkt nu. Måste sova.. Skrivs ut 12:30..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: