follow my story, or leave it all behind.

NU får det fan vara nog.

Kategori: Allmänt

En gång till, och jag polisanmäler alla jävla idioter som hotar mig och verbalt kränker mig. Detta gäller även mitt scumbag-ex Theo. Jag tänker inte få ett fucking slag i ansiktet, bli spottad på längre. NU ÄR DET NOG. THEO, hoppas du läser det här, för jag kommer polisanmäla dig så du får fängelse. Stackars Laura som står ut med dig..:/ Och mamma, hoppas du skäms när jag säger att min f.d pojkvän har slagit mig, samtidigt som du har dragit mig i håret och skrikit ''KÄRLEK GÖR ONT''. Mamma, jag vet att kärlek gör ont. Theo, jag kan fucking polisanmäla dig, och jag SKA GÖRA det. Jag ska inte ta ett till slag. Slår du mig knäcker jag din jävla näsa, fattar du?!! JAG PALLAR SERIÖST INTE GRÅTA ÖVER ATT '' KÄRLEK GÖR ONT ''! JA, det gör ont, men det ska INTE göra ont. Inte fysiskt iaf. Killen ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG lägga ett finger på en tjej. Kärlek ska BARA göra ont när hjärtat brister, inte när blåmärken printas på kroppen. Kroppen är HELIG och skall vara hel. För er scumbags som slår era flickvänner: slå er själva, det gör mindre ont. En dag så kan tjejerna slå tillbaka. Och tjejer, som gått igenom samma helvete som jag ... var inte rädda för att polisanmäla. Låt inte de jävlarna styra era liv. NI är födda starka, ni är födda för att snacka, drf har ni en mun, ni är födda för att ha en egen åsikt & de jävla idioterna (...ursäkta mitt språk...) har INGEN rätt att kalla er nedlåtande namn eller slå er!! Slår er kille / pojkvän, mamma, pappa, syskon, kompis, eller någon annan, ner dig - POLISANMÄL. Snälla, polisanmäl... jag ber er. det får inte gå så långt att ni en dag hamnar under jorden....<3 Jag älskar er... Och Theo, jag hoppas att du skaffar vänner i fängelset. Hoppas dom misshandlar dig lika illa där som du utsatte mig för :) kommer veeerkliiigen sakna dig *ironi* Hoppas du dör eller tar livet av dig, Theo, du bör inte ha örfilat mig första gången. Jag är starkare än dig, jag ÖVERLEVER. okej.. hoppas faktiskt inte att du dör/tar livet av dig.. det var ganska elakt... och jag bör nog inte skriva allt de här, här.. han är ju fortfarande '' fri ''... eller.. ah, det kanske inte liksom .. är en idé att anmäla honom... vill inte ta upp polisens tid. det är ju patetiskt. Vill hellre att de hjälper en annan i nöd än att hjälpa mig som stått ut med detta i 3 år, jag menar, jag är van, jag klarar mig... puss & kram på er, turtles.. ni är bäst, starkast, glöm inte det. <3 :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: