follow my story, or leave it all behind.

Mina ben gör ont!

Kategori: Allmänt

Var på "jobbet" idag. Södermalm äger sönder!! Träffade mitt svenska team och signerade lite.. Haha, tro't eller ej, men t-shirts & plattor av nyfikna människor som minns mig * låter gammal * Kom hem för en kvart sen eller nåt så nu ska jag dra på mig ridkläder,kasta i mig något litet att äta & sen åka - i en halvtimme - till stallet, ge Mackan mat och låta honom äta medan jag städar stallet & sedan rider jag ut och släpper ut honom medan jag mockar, och sen tar jag bussen in till stan & käkar middag? sedan vid 20.00 (när han typ har varit ute i nån timma) så släpper jag in honom & ger honom kvällshöet. Sen vid 21.00 så är jag hemma igen, som tidigast & duschar och somnar. 05.30 ringer klockan och då äter jag och gör iordning mig för skolan, drar med 06.00-bussen dit så jag är där 6.30 & sedan så mockar jag, get honom frukost & släpper ut honom innan hans skötare kommer & rider ut och tar hand om honom. Tar sedan 9-bussen till skolan.. Börjar liksom 9.30.. SHIT. Jobbigt att ha häst. Och för er som undrar så är Mackan (Macbeth) en brun, maxad storhäst som har startat 7 gånger och vunnit 5 av dom, i hoppning, & han är världens snällaste ❤️ Han blev min den 2/2 , & förlåt förlåt förlåt att jag inte skrivit mer om det men ville ha lite privatliv ;) Postar väl ett inlägg om han senare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: