follow my story, or leave it all behind.

Jag lever

Kategori: Allmänt

Ångrade mig i sista stunden. Just nu är det krig i mitt samvete. '' att du aldrig kan göra något ordentligt! att du inte vågar hoppa framför tåget, jävla fegis! '' skriker rösterna.. Kärlek skriker högre än hat. Sprang ner till bussen, funderade att lägga mig ner på vägen men ångrade mig sen och åkte buss till Mackan, mitt i natten. Mackan puffade på mig med sin mule och när jag satt där, halvt gömd i hans halm, så kände jag hur han nosade och försökte uppmuntra mig. Jag tror att han kände på sig hur anxious och rädd jag var. '' Kom igen '', var det som om han sa, '' morsan, var inte så deppig, du klarar av det här, jag älskar dig och kommer aldrig lämna dig '' Jag önskar att fler kunde bete sig så. Mackan kan inte berätta, men han KÄNNER åtminstone och vet hur det är, på sitt sätt. Mr T, förlåt för det där arga smset. Jag menade inte det jag skrev... förlåt.. du har rätt.. Jag skrev; "Din jävla idiot, vet du hur mycket jag älskar dig samtidigt som jag hatar dig?!! Du slog mig , men jag stod upp. Nu, när jag håller på att falla, står du o skrattar åt mig! Hoppas att du knäcker nacken, ditt jävla avskum, du förtjänar ingen mindre än Satan själv.'' ... jag är en hemsk människa... Omkring 5 på morgonen åkte jag hem igen, omskakad och livrädd för mr T, eller Theo som han heter, & somnade... Känner verkligen att jag måste leva för något. Mina föräldrar stödjer mig inte, mitt ex vill typ mörda mig eller nåt, mina vänner är ett gäng jävla idioter som säljer sig billigt på gatan, min häst älskar mig, min gitarr har samlat damm, min släkt typ hatar mig.. men de finns dom som har värre. så jag ska inte klaga. ville bara säga.. att jag mår bra, och att .. jag är en hemsk människa. fuck allt. Fattar inte hur ni står ut med mig.. förlåt, verkligen ..förlåt. jag vill inte störa eran vackra fredagskväll. ha det mysigt nu, mina små turtles :* "Dont worry 'bout me, I'm fine .. thanks for not asking :)"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: