follow my story, or leave it all behind.

Underbara älskling!

Kategori: Allmänt

Han var WONDERFUL idag. :-) Skrittade upp honom i ridhuset i typ 20 min, tog en låååång tur ända bort till sommarhagen vid min skola sen avslutade jag med 3 kryss i ridhuset. SÅ MYSIGT. Älskar denna häst såååå mycket. Han ska få en liten kompis i juni ;-) Min 16åriga halvsyster ska skaffa häst, fast de är mest jag som kommer tävla och ta hand om henne. Hon kommer till oss i juni, papper & allt är klara då. Red med mobilen i fickan och musik på högsta volym....kanske inte de bästa men jaja, roligt var de iaf. De slutade med att jag tappade bort hörlurarna i en skogsdunge & jag fick ha BMTH på högsta volym i fickan i mörkret. Mackan uppskattade det mycket. ;-) Vi brukar ofta lyssna på BMTH och Ed Sheeran och Calvin Harris i stallet när jag gör sysslor, mockar och övrigt & när vi rider i ridhuset. Musik gör allt MYCKET bättre. 10/9 2014 är ett stort datum. Och 7 maj oxå. :-D Ska krypa ner i sängen nu & kurra ihop mig. Upp 8 och rida!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: