follow my story, or leave it all behind.

"I'm fine" "don't lie to me"

Kategori: Allmänt

VILKEN DAG!!! Har idag varit .... Vet inte hur många dagar clean. Varit på galoppbanan med min babe Macken & har haft världens häftigaste samtal :D Har 3 möten inbokade i London, musikens stad, med 1 band som jag typ älskar & en artist och en manager. Så jävla coolt, jag tror att jag svimmar av glädje snart. Dessutom så har jag fixat så att en av mina bästa vänner ska få skypa med just det bandet som jag ska arbeta med ;) och hon ska få träffa dom nästa sommar. Haha, kan fortfarande se hennes glädje framför mig när jag berättade de för henne!! Min finaste kusin.<3 sänder även styrkekramar till vår familjs bekanta, de förlorade sin dotter i ett hemskt epilepsianfall... Hälsa änglarna, Kath <3 Du var så snäll, så fin & rolig! Ska krama om grabbarna i bandet extraaaa hårt för dig i december<3 ibland önskar man att vissa saker inte var sanna...ibland önskar man att livet inte var så orättvist...Just nu önskar jag att himlen hade fönster & besökstider. Kan du se mig från där du är nu, Kath?<3 Har skrivit en låt om Sydney, nu kan jag skriva en låt om dig, finaste ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: