follow my story, or leave it all behind.

Hej guys

Kategori: Allmänt

Förlåt för en hemsk update. Har inte uppdaterat alls! Hm.. Ber om ursäkt. Har ingen bättre anledning än: skolan & hästen kommer först. Och för er som är nyfikna på hur de gick på tävlingen..Vi kom 2:a!! :D en lila, fin rosett pryder nu Mackens boxdörr! Jättefin är den! Jag har gått i skolan, spenderat timmar o timmar o ytterligare timmar på hästryggen & nötat & nötat in markarbeten och övningar och en massa timmar i studion. I juli smäller det :) då släpper jag nåt stort här. På bloggen. Igår red jag ut, lugnt, i värmen på Macken med en kompis på hennes lilla B-ponny, hon är så söt, alldeles rund o go :') Idag har jag varit i studion, skolan, ridit och hoppade faktiskt lite. :) Macken ska stå på fredag MEN på lördag så ska jag köra iväg honom på en av skolorna som jag ska byta till o ska träna honom på deras ridanläggning =) Han ska stå där över vintern & på sommaren ska han gå på lösdrift :) men just nu står han där han står, 30 min bortifrån mig & nu när man ligger..o tänker.. På dom alla som inte har det jag och andra har.. Tänk så ibland, det e nyttigt... Skänker en stor, varm kram till alla som mår dåligt på ett eller annat sätt ❤️❤️ Allting löser sig, någon gång. Ni är inte ensamma i världen om att må just sådär..<3 puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: