follow my story, or leave it all behind.

every glance is killin' me.

Kategori: Allmänt

Har varit hos min kusin, festat som fan, varit i stallet o hängt med some friends of mine. ^^ Haft riktigt chill. Idag, efter skolan, åkte jag till stallet, åt, duschade och red Macken till gymnasiet jag ska börja på i höst & där lånade vi deras hoppanläggning och vi tog ett par 70cm hinder. De gick perfa, och han gick verkligen bra i varv! Han drog nästan i väg på långsidorna...i princip hela ''banan''...och jag fick såga lite. Annars gick de perfa. :D Fick sen rida en lektion på en av gymnasiets fina elevhästar, Pinocchio, en söt yvig B-ponny. Han är skiiiitluftig när man hoppar han ^^ Red honom ute ett tag, sen lämnade jag in honom till stallet^^ Ser verkligen fram emot att börja där i höst! Önskar verkligen att Pinocchio finns kvar då, han ska få stå hela sommaren då han brukar få fång (han brukar alltid vara med på ridläger men han är 17 år i år och han är ''för gammal'') och jag ser fram emot att träffa nya personer. Btw så har jag skypat med världens bästa engelska team & de svenska teamet as well. vi har planer inför sommaren 2015 & då ska vi verkligen slå på stort. :D I juli i år händer nått stort oxå ^^ och så har jag gig. Har avklarat 3st so far. Tack för dom som faktiskt kom hahaha. Det var typ 50-60st som kom men skitsamma. Nått är alltid bra. Fick bra konstruktiv kritik oxxå, de tog jag åt mig & nötar in det i huvvet varendaste gång innan jag går in i studion. Hur många av er läsare skall till Gotland i år? Vi kanske syns? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: