follow my story, or leave it all behind.

Mitt sista inlägg

Kategori: Allmänt

Rubriken säger det mesta, så ja ... detta blir nog mitt sista inlägg, och när du sitter och läser detta så kanske min mamma har hittat min kropp. En ganska sjuk syn. Tänk er själva, att se er dotter ligga helt blek i sängen med en kniv bredvid sig och kvarglömda piller i sin hand. Tänk er att hon är borta, likblek, livlös. Det är inte längre hon som ligger där. Det är bara ett skal ... Hon är på en evighetslång resa, och hon har det bra där hon nu är.
Den "dottern" är jag.
Tycker inte synd om mina föräldrar då de förlorat mig, tycker de ska vara glada och fira. Jag var ju egentligen bara en börda. Mina vänner borde inte heller fälla tårar för mig. De får fortsätta leva livet, skaffa pojkvänner, gifta sig, få barn och glädja sig allt livet har att erbjuda.
Det är det minsta jag kan ge dem.
Jag är lycklig där jag är. Jag var inte lycklig på denna jord, i detta liv. För vem vill egentligen leva i en liv där mobbning, misshandel, dödsskjutningar, djurplågeri, naturkatastrofer, tyfoner, mördare, terrorister och bristande bitar i pusslet av lycka, är en del av vardagen?
Inte jag i alla fall.
Jag är lycklig där jag är. Jag har ingen smärta längre, jag är smärtfri. Jag kanske må vara "feg" och en "ynkrygg" då jag tog den "lätta vägen ut", men vet ni hur jävla svårt det är att hålla fast i detta livet? Labyrinten till lycka är ju helt jävla omöjlig att knäcka.
Visst är världen helt galen därute, men jag tror mer att det är vi människor som är bakom allt. Det är mer eller mindre konstaterat.
Så nej, jag vill inte leva i en sådan här värld.
Grattis alla ni som har varit elaka mot mig, nu har ni vunnit den här striden! Är ni lyckliga? Ska jag komma och sätta ett pris på erat huvud och säga "Åh, så duktiga ni har varit nu!" eller ska jag bara skita i er?
Hoppas ni lever, allesammans, och är starka.
Jag var stark för länge.

Kommentarer

  • ”E” ~ säger:

    Hej tjejen. Jag hoppas verkligen att det här inte kom försent.
    Jag vet att du inte känner mig, och du har inte heller aldrig mött mig förmodligen, och vi kommer antagligen aldrig göra det heller men jag vill bara veta att hur hopplöst eller grått allting verkar, så är det inte alls så. Vem sa att det var hopplöst? Ingen! Det var bara dina hjärnspöken som leker kurragömma igen, och du ska inte behöva ta omvägar för att finna dessa små idioter.
    Vem sa att ditt liv behöver vara grått? Ingen! Måla ditt liv i de färgerna du vill ha i just ditt liv, för det är just det de är. Måla ditt liv. Lämna ingen grå punkt på din färgglada målning.
    Vem sa att du förtjänade smärtan du åsamkar dig själv? Ingen! Du förtjänar inte att må så som du nu gör, och ingen jävel (ursäkta språket 😳) ska komma och trampa ner dig, förstår du? Du ska inte behöva må såhär, du förtjänar något så mycket bättre, okej?
    Jag hoppas verkligen att detta når dig i rätt tid, och inte försent. Du ska veta att du är älskvärd och fantastisk precis som du är, och om du skulle vara någon annan eller försöka vara någon annan än du själv så lovar jag dig, att världen skulle vara grå för bara du, din fantastiska personlighet och ditt vackra utseende, kan göra denna så trista (som du skrev) värld färgglad. 💕 Du har fått detta liv för en enda anledning: för att leva det, och med eller utan min, eller andras, hjälp så SKA du må bra och jag och så många andra kommer följa din resa i livet. Vi sviker dig inte, även om det verkar så.

    Svar: FUCK VAD FINT DU SKRIVER, OCH ÅH TACK ÄLSKADE DU, ''E''. <3 Puss på dig, jag kommer vara stark, eller ah, försöka åtminstone. tack älskling, puss. vet inte heller vem du är, men du är fkin awesome som håller på och randomkommenterar såhär sött.. Åh, älskling, pusspådig. v
    Ann S.G (fighter)

    2013-11-24 | 02:04:40

Kommentera inlägget här: