follow my story, or leave it all behind.

Lite frågor & svar. ~ '

Kategori: Allmänt

Hej, ni. Nu är det så att jag har fått fyra frågor, som jag gärna vill svara på. Det är lite personligt kanske, men vill de ha svar så är det ju bara så...
Nu kör vi första frågan.
 
1. Hej fireballfighter, nu är det så att jag undrar vad du tycker om storbloggare? Tycker du också att typ kissie är störande eller ngt?
 
svar: Haha, hej du, neee, tycker inte att storbloggerskor/-bloggare är grymt störande eller dylikt. Jag tycker att Kissie kör sitt eget, och det är coolt. Hennes utseende är inte mina affärer, hennes liv låter jag vara. c: såg upp till henne när jag var 9-10 för hon var ''häftig''.
 
2. Hej.. detta kanske är en svår fråga, men har du försökt tagit ditt liv, när, vart och hur? Ville bara tillägga att du är GRYMT stark, du är min förebild! <3 kram.
 
svar: Hej du. Först och främst vill jag tacka dig för det söta lilla tillägget <3 sötnos du är, du är min förebild. Tack, tusen tack. :)
Men nu till frågan. Och du ska få ett svar. JA, jag har försökt ta självmord. Jag överdoserade 2ggr mer än jag skulle, och har försökt två gånger med detta. En gång skar jag mig så djupt så jag ville förblöda, det var mitt syfte med det hela. Och nej, jag gjorde det inte för att bli en attentionwhore, jag gjorde det för att stoppa den psykiska smärtan.
Jag försökte första gången 7 november 2009, vilket blir för fyra år sen just idag, och jag var då 10 år gammal. Sedan försökte jag i januari 2010, och sedan den 6 juni förra året genom att skära mig. Har fortfarande ett stort, lila, äckligt ärr på armen där jag gjorde det..
Var hemma alla gånger jag gjort det, förutom i januari 2010 då jag la mig i en snödriva i skogen (vårat hus ligger framför en ganska liten skog) och svalde pillrena. Ville bara somna in, helst snabbt, och dö smärtfritt.
För alla er haters, som tycker att alla som gör såna här saker är "idioter", så vill jag bara säga att NI får dem att göra det, inte dem själva. Vi dör egentligen inte av självmord, vi dör egentligen av sorg.
 
Kram på dig vännen & återigen tack. Glöm inte, DU är min förebild. pusspuss.
 
3. Hej,har du haft ett seriöst förhållande?Asså nångång nånsin.
 
svar: Hej vännen :) Alltså, 100% ärligt så INTE ALLS. Eller jo... har haft 2. Är för tillfället ihop med en kille som jag älskar, låt oss kalla honom för mr T, och han är min hjärtegullgull. Dock så träffas vi inte så ofta då han bor på andra sidan Stockholm och jag bor 5 mil UTANFÖR Stockholm. *suck* Älskade mr T, snälla, komsi komsi, I miss you! ;*
 
4. Hej...hur långt har du & mr T kommit i erat förhållande? du vet... ;) kram. / från nån du känner jaoooo.
 
svar: Haha hej, jagtrorjagvetvemduär. Alltså, vi har inte kommit SÅ långt. Vi blev ihop 27 oktober, så nae, vi har inte kommit så långt c: + så vill jag inte gå in på så mycket detaljer, dude. vi hörs på skolan, jao...
 
 
Tack för frågorna, bebos. ÖPPNAR NU MIN NYA FRÅGESTUND. ÖS IN MED FRÅGOR.
(dock frågades dessa ovanstående frågor via min mail av närstående personer som jag förmodligen känner irl...)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: