follow my story, or leave it all behind.

HUR DÅLIGT FÅR MAN MÅ?

Kategori: Allmänt

Jag känner mig tom. Helt tom.
Helt jävla tom. Vad ska jag känna? Ilska? Upprymdhet? Ängslan? Rädsla? Glädje?
Berätta det för mig. Jag är helt fucking tom just nu.
Känner hur ångesten gnaver i bakhuvudet på mig. Den vill komma fram.
Händerna vill fatta tag om min skåpnyckel och rispa sönder armarna och se mig blöda.
En del av mig håller med; en del av mig säger att jag inte ska göra det.
Ängeln eller Djävulen?
Jag vet inte ens längre. Jag är helt fucking tom.
Som mamma sa, så är jag känslokall. Känner inte ens känslor jämte mig själv. Vilket ego jag är, sitter och klagar på mig själv helt allmänt. Ja, min mamma har nog rätt, jag är nog en självcentrerad idiotisk tonåring som inte gör mer än att käka chips, skära mig själv och glo på datorskärmen. Jag bör nog ta livet av mig, så som mobbarna önskade. Vet ni vad, mobbarna? Imorgon så får ni er önskan uppfylld. Jag lovar, imorgon händer det.
Jag svär vid mitt liv att jag kommer dö imorgon. Ska fucking skjuta mig själv, pappa har en pistol i förrådet som ligger vägg i vägg med mitt rum. Nej, ska inte skjuta mig själv, det är alldeles för dramatiskt.
Det kanske blir överdos som jag försökt med förut.. Det går nog lättare, och man försvinner ju bara inom några minuter.
 
 
 
Kill me slowly.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: