follow my story, or leave it all behind.

Har inte ätit normalt på två dagar.

Kategori: Allmänt

Jag ska överdosera på fredag. Pallar inte med livet längre. Har varit såhär deprimerad i år. Orkar fan inte mer.
Ska gå och skära mig, och plåga mig själv med doften av middag i huset. Ska inte äta.
Får inte äta.
 
Mobbarna, ni vinner på fredag. Jag kapitulerar.
 
Måns, Mathias, är ni glada nu? Ni har fått mig att må så jävla piss, men ni ska få erat pris. Ni ska få se att jag är borta på fredag.
Måns, skratta på min grav, jag fucking bryr mig inte. Mathias, sparka omkull min gravsten, jag bryr mig inte om det heller, för det är ungefär det ni har gjort i dessa sju år. Ni har grävt en grav åt mig, ni har satt upp ett kors där det står "För den äckligaste människan" och nu ska jag ta steget i graven. Tack så jävla mycket, här är erat pris där det står "Bästa mobbarna".
 
Jag fucking hatar er. Båda två. Hoppas ni vet det nu, även om Mathias har bytt skola för kanske sex år sedan. Men vem bryr sig?
Minnena av orden, slagen, allt, gnager i mitt bakhuvud. Jag bara gråter, skär mig och har mina piller.
FATTAR NI HUR JÄVLA SKIT JAG MÅR!?
JA, JAG LÄMNADE UT ERA NAMN. KAN FUCKING LÄMNA UT ERA EFTERNAMN OCKSÅ!!
NI FÖRTJÄNAR DET, ERA JÄVLA IDIOTER!!!!
 
Tack för att jag fick skriva av mig. Rakbladet väntar. Puss på er, älskade läsare...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: