follow my story, or leave it all behind.

Är sjukt trött på livet

Kategori: Allmänt

och är grymt sugen på att ta fram det lilla rakbladet.

tog inte med mig den till skolan idag. Ångrade mig jävligt mycket. Två, mycket korta ångestattacker kom och sa goddag.
Och nu, så blir det eventuellt BUP i januari om kuratorn inte hjälper. Men gick på första mötet igår, så vi får väl se. en kvart precis sen jag skärde mig nyss.
blöder knappt, men det är ändå ’hemma’ liksom. 
Har 2 lila ärr, ser fucking disgusting ut. Jävla äckel jag är.
min familj tycker säkert jag är fucking idiotisk, de skäms säkert över mig fast de inte säger sånt. ”vad gör er dotter då?” ... ”jo, hon... hon går hos kurator och går snart på ångestdämpande.” Kul story att berätta liksom. Stackars min familj, att de måste leva med ett freaking monster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: