follow my story, or leave it all behind.

Wish me death

Kategori: Allmänt

Han bor i USA. Jag bor i Sverige. Han i Virginia, jag i Stockholm.
Jag tror att jag gillar honom. Jag vet att han inte gillar mig. Vi ska träffas i februari 2014.
Och det är 3 dagar kvar av 2013. Kommer skriva med honom på nyår, och imorgon när jag vaknar.
Det är inte ens säkert om vi kommer träffas 2014, men om vi gör det så kommer jag inte vilja hoppa i säng med honom eller något sånt, utan jag skulle mycket hellre gå in på Espresso House i Haninge och ha ett djupt samtal om livet och roliga minnen ur våra konversationer, typ som när han berättade storyn om när han lurade sin mamma att äta grisfötter doppade i gelé.
Det är något som gör honom attraktiv. Då jag inte går på utseendet så är det något innerst inne i honom som lockar mig. Mystiken. Hans charmiga stil. Han är en kille utan kik, utan instagram, utan #swagfagyolo men fortfarande är sådär härligt classy och modern. Och öppen.
det är fem års skillnad mellan oss, men vi är ändå så nära i sinnesstämningen. Båda är lugna (lite väl lugna kanske, haha!), båda gillar traditioner, historia och religion. 
Men vet ni vad? I slutändan spelar ingenting av det där jag nämnt ovan roll alls. Han är en fantastisk person, och jag kommer hålla mig inom "friendzone" så länge han inte tar ett till steg, och jag är så jävla glad över att ha mött honom.
 
och för er surkärringar som vill veta allt, JA – jag har gjort slut med mr T. Med nöje också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: