follow my story, or leave it all behind.

Är dödstrött

Kategori: Allmänt

7 timmar sen satt jag i ett rum och talade med psykologer. Ska utredas för det ena och det andra i juni 2014, strax efter skolans slut. Återkommer i januari då vi ska prata mer. Och kommer då få mina ångestdämpande & "happy pills" som jag kallar dem, då de får en att få energi (typ adhd, haha) och man blir grymt glad av de! Känns som om allt kommer lösa sig… dock så ska jag smuggla med mig pengar imorgon och dra till affären efter mamma åkt till jobbet för att köpa nya rakhyvlar. Två stycken, minst, behöver jag.
är även glad över att de inte heller räknar saxarna och knivarna (ja, de har satt tillbaks dem i utbyte mot mina rakblad) varje kväll. Vi får väl se hur det blir imorgon.
men innan dess, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: